Petra Špindlerová, Markéta Plánková a další:V roli modelek zajistí jógu pro pacienty

Petra Špindlerová, Markéta Plánková a další:V roli modelek zajistí jógu pro pacienty

Módní přehlídka v pátek 15. června, od 20hod v OD Kotva, představí kolekci oblečení, která pomáhá. Z každého prodaného kusu nový majitel zaplatí hodinu Kundalini jógy těm, kteří to potřebují.

2. Šance podporuje nejen trend upcyklace oblečení a proces nesnižování jeho hodnoty, ale přesahuje také do oblasti sociální podpory. Projekt začíná s klienty nemocnice v Bohnicích, kteří procházejí poslední fází léčby a připravují se na návrat do společnosti. Tito lidé často procházejí strachem, obavami, nízkým sebevědomím. Hodiny jógy podpoří jejich odvahu, sílu, sebevědomí a vitalitu k novému kroku v jejich životě, podpoří jejich osobní druhou šanci.


Módní přehlídka tak představí nejen samotné modely, ale také jógu a její význam v současné společnosti. Také proto projekt podpořila nadace herečky a jogínky Petry Špindlerové „YogaHelp", která se věnuje pomoci lidem v nejrůznějších životních situacích právě prostřednictvím jógy. Právě Petra Špindlerová, spolu s hereckými kolegyněmi Milenou Steinmasslovou, Markétou Plánkovou, Alenou Štréblovou a Romanou Goščíkovou a mužskými protějšky Vojtěchem Hájkem, Alexandrem Minajevem a bývalým fotbalovým reprezentantem Václavem Němečkem, převezmou roli modelek a modelů a upcyklovanou kolekci K.BANA osobně představí. Péči o modelky převezme organická kosmetika OWAY (Organic Way), která také věnuje 10% z každého prodaného kusu řady Beauty projektu 2. Šance.


O kolekci 2. Šance:
Neprodané kusy oblečení K.BANA nelze koupit za sníženou cenu, místo slev jim autorka Kateřina Černá dává další, druhou šanci. Jak to funguje? "Z neprodaného oblečení vznikají nové modely, originální a neopakovatelné, většinou v jednom jedinném kusu. Využívám proces upcyklace, kdy pracuji s kusem oblečení jako celkem, měním jeho vzhled anebo jej kombinuji s jinými. Zkrátka vdechuji původnímu oblečení nový život", vysvětluje Kateřina.
.
Startuje tak nový koncept prodeje, reagující na masivní slevy a snižování hodnoty výrobku a tím i hodnoty práce. Upozorňuje na to, že každý zaměstnanec, na jakémkoliv místě výrobního řetězce, chce být za svou práci plnohodnotně oceněn. Stejně tak samotnému produktu náleží jeho vlastní hodnota, která by měla zůstat zachována. Narušuje tak proces, který je v současné době naprosto zakořeněn v prodejních strategiích řetězců I malých značek a je také očekáván zákazníkem.

Autor: iHOT.cz



Všechny příspěvky v kategorii: Ostatní

Nejžhavější Foto

TV Zábava

Kultura